Κυριακή 3 Απριλίου 2011

Τρομακτική Ιστορία: Όταν ακούς Φωνές την Νύχτα

Θυμάμαι αρκετά καλά εκείνη τη νύχτα. Καθόμουν με τα ξαδέρφια μου έξω από την εκκλησία του χωριού. Ξαφνικά κάποιος από μακριά άρχισε να φωνάζει το όνομα μου. Στην αρχή φαντάστηκα ότι θα ήταν οι γονείς μου ή κανένας γνωστός. Εκείνη τη νύχτα άκουσα το όνομα μου άλλες δύο φορές! Το επόμενο πρωί ρώτησα αν κάποιος με είχε φωνάξει εχτές. Με κοιτούσαν σαν να ήμουν παλαβός.

Από εκείνη τη στιγμή διαπίστωσα ότι ένα από τα ξαδέρφια μου άρχισε να φέρεται παράξενα, μου έλεγε να μη βγαίνω το βράδυ να μην απαντώ στο κάλεσμα του ονόματος μου και ότι τα έλεγε από ενδιαφέρον.

Τις επόμενες μέρες το πίεσα να μου πει τι συνέβαινε και έτσι έκανε. Με τρόμο μου αποκάλυψε ότι το χωριό από παλιά περιβάλλεται από μύθους βρικολάκων!!!! Και ότι πιάνουν τα θύματα τους φωνάζοντας το όνομα τους. Εκείνο το βράδυ έμεινα μέσα. Κατάλαβα ότι έλεγε αλήθεια όταν σηκώθηκα το βράδυ για να πιω νερό και είδα μια σκιά με καρφωμένα δυο, σαν διαμάντια μάτια πάνω μου!

Πηγή: http://nightcastle.board-directory.com/t189-topic

Ετικέτες , ,

17 σχόλια:

Τη 19 Μαρτίου 2012 στις 10:56 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

μου σικοθικε η τριχα

 
Τη 12 Απριλίου 2012 στις 2:57 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

telia alla anatrixiasa

 
Τη 24 Ιουνίου 2012 στις 2:56 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

oute kan troma3aa

 
Τη 26 Ιουνίου 2012 στις 2:52 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Popopopo katatromaksa
Alla itan poli oreo
Kali sinexeia kai kalo kalokairi se olous

 
Τη 9 Ιουλίου 2012 στις 11:16 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

τρομακτικα υπεροχο

 
Τη 24 Φεβρουαρίου 2013 στις 7:45 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

εχει τυχει και σε εμενα να φωναζουν το ονομα μου και να μην βλεπω κανενα......λενε οτι αν ακους το βραδυ να φωναζουν το ονομα σου δεν πρεπει να βγεις εξω.......

 
Τη 10 Αυγούστου 2013 στις 2:36 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

δεν πολυτρομαξα....

 
Τη 15 Σεπτεμβρίου 2013 στις 10:39 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

kala pantou tis idies istories diavajo .......kamia kali nea kai tromaktiki pragmatika???????

 
Τη 17 Ιουνίου 2014 στις 2:48 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Dn to katalava....

 
Τη 5 Δεκεμβρίου 2014 στις 3:53 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

Omg

 
Τη 5 Φεβρουαρίου 2015 στις 11:03 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

παιδία δεν ηταν και κάτι το σπουδαίο

 
Τη 23 Ιουνίου 2015 στις 1:15 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

 
Τη 23 Ιουνίου 2015 στις 1:17 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

χαχαχα ναι μονο που ολα αυτα ειναι ψευτικα..

 
Τη 23 Ιουνίου 2015 στις 1:19 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Συμφωνω παντου τις ιδιες εχει..

 
Τη 24 Ιουλίου 2015 στις 11:10 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

Οκ. Guys ,μπορει να ηταν συνονοματος. Αυτα ειναι τουλαχιστον χαζο

 
Τη 27 Ιουλίου 2015 στις 11:24 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

βλακια

 
Τη 28 Σεπτεμβρίου 2015 στις 9:50 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Όχι είναι αλήθεια μου έχει τύχη πολλές φορές εγώ τους πιστεύω

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα