Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2021

Τρομακτική Ιστορία: Πείραμα με την bloody Mary

Ήταν μια φίλη μου με τον ξάδερφο της. Θα κοιμόταν στο σπίτι της για μια εβδομάδα. Την πρώτη νύχτα, ο ξάδερφος της, της είπε για τον θρύλο της Blood Marry. Ήθελε να κάνουν αυτό το «πείραμα» γιατί δεν το πίστευε και έλεγε πως τα λένε για να τρομάζουν τους ανθρώπους και ειδικά τα παιδιά!

Πήγαν στον καθρέπτη του χολ και τοποθέτησαν από μπροστά του 4 κεριά! Έκαναν όλη την διαδικασία που χρειάζεται για να καλέσουν την Bloody Marry… Είδαν πως δεν είχε γίνει τίποτα. Για αυτό έσβησαν τα κεριά και πήγαν στο σαλόνι! Η φίλη μου είπε στον ξάδερφο της πως πάει λίγο στο μπάνιο! Λοιπόν, πήγε άναψε το φως και μπήκε μέσα! Κοιτάχτηκε στον καθρέπτη του μπάνιου και είδε πως από πίσω της ήταν μια κοπέλα με μαύρα μαλλιά που κάλυπταν το πρόσωπο της και φορούσε μαύρα ρούχα! Η φίλη μου τρόμαξε και βγήκε από το μπάνιο! Πήγε στο σαλόνι και το είπε αυτό στον ξάδερφο της! Αυτός της είπε ότι ήταν από την φαντασία της και πως δεν πρόκειται να συμβεί τίποτα! Αυτή τον πίστεψε.

Είχαν ανοίξει την τηλεόραση. Ξάφνου αυτή άρχισε να αλλάζει κανάλια από μόνη της μέχρι που έκλεισε! Την κοίταξαν για λίγα δευτερόλεπτα και είδαν πως στεκόταν από πίσω τους η ίδια κοπέλα που είχε δει η φίλη μου στο μπάνιο! Πήγαν στο δωμάτιο της και κουκουλώθηκαν και οι δύο μέχρι πάνω! Από την κουζίνα ακούστηκε ένας δυνατός θόρυβος, σαν να έσπαγε γυαλί! Ο ξάδερφος της φίλης μου, για να δείξει ότι δεν φοβάται, πήγε αυτός για να δει τι γίνεται! Μόλις έφτασε στην κουζίνα, είδε πως τίποτα δεν είχε πειραχτεί! Γύρισε πίσω στο δωμάτιο της φίλης μου και της είπε τι έγινε! Εκείνη τον πίστεψε!

Το βράδυ δεν κοιμήθηκαν από φόβο! Την επόμενη μέρα το πρωί, αφού οι γονείς της φίλης μου έφυγαν πάλι για δουλειά, κατέβηκαν κάτω στο υπόγειο του σπιτιού. Κάτω είχε 5 μεγάλους καθρέπτες! Ο ξάδερφος της φίλης μου πήρε ένα ρόπαλο για ασφάλεια! Κοιτάχτηκε σε έναν καθρέπτη… Είδε την ίδια κοπέλα να στέκεται από πίσω του! Τρόμαξε και έσπασε τον καθρέπτη με το ρόπαλο! Μετά έγινε το ίδιο και με την φίλη μου σε έναν άλλον καθρέπτη! Πήρε ένα σφυρί και τον έσπασε! Το ίδιο έγινε και με τους άλλους τρεις! Τους έσπασαν.

Μετά, ανέβηκαν πάνω πιστεύοντας πως όλα τελείωσαν αφού έσπασαν τους καθρέπτες! Από τις σκάλες του υπόγειου ακούγονταν βήματα! Ανέβαιναν τις σκάλες! Εμφανίστηκε η ίδια κοπέλα που εμφανιζόταν στους καθρέπτες! Πήγαινε προς το μέρος τους! Αυτοί τα έκαναν πάνω τους κυριολεκτικά! Πήραν έναν σταυρό και το κόλλησαν στο μέτωπο της! Αυτή πονούσε και άρχισε να τρέχει σαν τρελή μέσα στο σαλόνι από τον πόνο! Έπιασε φωτιά και κάηκε! Εξαφανίστηκε πολύ απότομα! Όλα τελείωσαν! Σταμάτησαν! Δεν μίλησα ποτέ σε κανέναν για αυτό το θέμα!

Ετικέτες ,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα