Σάββατο 26 Μαΐου 2012

Ο Βραχνάς

Εμένα παλιά μου συνέβαινε το εξής: πηγαίνοντας για ύπνο και προσπαθώντας να χαλαρώσω, άκουγα ένα γέρο να μιλάει μέσα στο αυτί μου, σε διάφορες άγνωστες γλώσσες και με διάφορους τόνους, και στη συνέχεια αυτό εξελισσόταν σε μια κακοφωνία, σα να βρίσκεσαι σε ένα χώρο με πολλούς ανθρώπους και να μιλάει ο καθένας διαφορετική γλώσσα, άλλοι να φωνάζουν κλπ. αλλά όλα αυτά να προέρχονται από 1 φωνή, σα να μιλάει μόνο ένας. Ήταν αρκετά περίεργο, δεν ξέρω αν γίνεται κατανοητό όπως το γράφω, πάντως συνέβαινε κάθε βράδυ και δε μπορούσα να κοιμηθώ με όλες αυτές τις φωνές. Ρώτησα για πλάκα μια γριά γειτόνισσα μέντιουμ και μου είπε ότι είναι ο Βραχνάς, ένας δαίμονας που ενοχλεί τους ανθρώπους όταν κοιμούνται, μου διάβασε κάτι ξόρκια και μου έδωσε ένα πάνινο σακουλάκι να το βάλω κάτω απ το στρώμα Δεν έδωσα και πολύ σημασία και δε θυμάμαι το πότε ακριβώς, αλλά κάποια στιγμή σταμάτησαν οι φωνές πάντως.

Πηγή: FB Tromaktikes Ιstories

Ετικέτες

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα