Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2021

Τρομακτική Ιστορία: Ο Περίεργος Άντρας

Μια μέρα έκανα κατασκήνωση με 3 φίλες μου, την Μαρία, την Γαβριέλα και την Ιώ. Είχαμε πάει σε ένα τρομαχτικό δάσος πολύ μακριά από το σπίτι μας. Έτσι όπως κοιμόμασταν είχε σβήσει η φωτιά και εγώ με την Ιώ πήγαμε να δούμε τι έγινε. Ξαφνικά ακούσαμε την Μαρία να φωνάζει κορίτσια ΑΑΑ, και τρέχαμε να την βρούμε και δεν ήταν στην σκηνή, και εγώ και η φίλη μου είχαμε τρομάξαμε. Δεν ξέραμε που πήγε και την πήραμε τηλέφωνο. Χτύπησε 2-3 φορές και το σήκωσε. Εγώ είπα, «Μαρία ακούς;» και ακούσαμε σαν κάποιον να ανάπνεε και ξαφνικά κάτι ψιθύρισε και ακούσαμε να λέει «τσσς». Εγώ και η Ιώ ανοίξαμε την ακρόαση και ακούσαμε κάποιον να φώναξε «ΤΩΩΡΑΑΑΑΑ». Εμείς τρομάξαμε γιατί η φωνή ήταν άγρια και χοντρή. Μετά όταν ξημέρωσε πήγαμε μέσα στο δάσος να βρούμε την Μαρία και την βρήκαμε πάνω σε έναν βράχο ξαπλωμένη. Όταν φτάσαμε και την βρήκαμε τα νύχια της είχανε σαν αίμα, και εγώ την ρώτησα τι έγινε και μου είπε ότι είδε ένα άντρα που το ένα του μάτι έλειπε και ήτανε κάπως καφέ. Εμείς μετά τρομάξαμε και φύγαμε και πήγαμε σε μία εκκλησία και μας είπανε πως αυτό το μέρος παλιά ήταν καταραμένο.

Ετικέτες

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα