Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Δυο μικρά κατακόκκινα μάτια

Γεια σας! Θα σας πω την δικιά μου εμπειρία! Ήμουν 15-16 χρ. όπως όλοι οι έφηβοι αργούσα να γυρίσω σπίτι τα βραδιά κ σύχναζα σε ένα παρκακι με την παρέα μου! Το σπίτι μου ήταν περίπου 10λεπτα από το παρκακι κ 2-3 φόρες την εβδομάδα περνούσα από τον σκοτεινό δρόμο για το σπίτι μου. Ένα βράδυ (κατά τι 1) ψιχάλιζε κ είχε λίγο ομίχλη κ πήρα τον δρόμο για το σπίτι. Έτρεχα μες στο σκοτάδι κ στην ομίχλη για να φτάσω όσο πιο γρήγορα μπορούσα. Ενώ έτρεχα ξαφνικά πέφτω πάνω σε έναν πιο ψηλό από μένα κ κατάμαυρο άνδρα! Σήκωσα το κεφάλι μου να δω τι είναι κ δεν είδα πρόσωπο άλλα μέσα στο μαύρο φαινόντουσαν δυο μικρά κατακόκκινα μάτια...

Κατατρόμαξα! Αυτός με κράτησε από τον ωμό κ με κουνούσε χωρίς να μιλάει. Εγώ τσίριξα κ με έσπρωξε πίσω με δύναμη! Άρχισα να τρέχω για να ξεφύγω κ άκουγα από πίσω μου να γαβγίζουν σκυλιά με μανία. Για μια στιγμή νόμιζα ότι ήταν ακριβώς από πίσω μου άλλα μάλλον θα ήταν της φαντασίας μου! Μέτα έφτασα έξω από το σπίτι μου κ τον είδα να περπατάει στον απέναντι δρόμο κ να κοιτά προς το μέρος μου! Μπήκα αμέσως μέσα για να γλιτώσω! Ακόμα αναρωτιέμαι τι μπορεί να ήταν αυτός ο μαυροφορεμένος άνδρας...!

Βίκυ

Πηγή:http://www.xrisima.gr

Ετικέτες

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα