Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012

Tromaktikes Istories : 14

Κάτι που θα μπορούσε να ήταν μεταφυσικό, αν και πιστεύω ότι ήταν αστρική προβολή περισσότερο, συνέβη πιο πρόσφατα πριν από κάνα 4άρι χρόνια. Ξυπνάω ένα πρωί, με το σώμα στα πλάγια κοιτώντας προς το μπαλκόνι όταν ξαφνικά νιώθω κάτι να με τραβά και την επόμενη στιγμή βρίσκομαι στο πάτωμα δίπλα από το κρεβάτι. Ένιωθα τόσο ελαφριά, ότι δεν ζύγιζα καθόλου, αλλά παρόλα αυτά δεν μπορούσα να κινηθώ γρήγορα, καθώς ένιωθα κάτι να τραβάει προς τα πίσω. Βλέπω το σώμα μου στο κρεβάτι στη στάση που ανέφερα πιο πάνω. Ασκώντας μεγάλη δύναμη, σκαρφάλωσα στο κρεβάτι για να μπω μέσα στο σώμα μου, όταν κάτι με πέταξε ξανά στο πάτωμα, σαν να με έσπρωξε πάλι έξω από το ίδιο μου το σώμα. Δεν πόνεσα από την πτώση, αυτό το θυμάμαι καλά, όπως και το ότι δεν έβλεπα κάποια οντότητα να με πετάει ή κάτι τέτοιο. Επίσης θυμάμαι ότι δεν υπήρχαν ήχοι, ούτε της πτώσης στο πάτωμα ούτε το τρίξιμο του κρεβατιού.

Ξαναπροσπάθησα άλλη μια φορά να μπω στο σώμα μου και πάλι κάτι με πέταξε στο πάτωμα. Σαν να μην ήθελε να μπω, σα να ήθελε να με αφήσει απέξω. Τελικά ξαναπροσπάθησα και μπήκα και εκείνη την ώρα ξυπνάω -πραγματικά αυτή τη φορά- στη στάση την ίδια που αναφέρω στην αρχή. Θυμάμαι ότι ξύπνησα απότομα, τα μάτια μου άνοιξαν διάπλατα και εκείνη την ώρα ανατρίχιασα συνειδητοποιώντας τι είχε συμβεί. Τότε δεν ήξερα να ερμηνεύσω και νόμιζα πω κάποιος δαίμονας ήθελε να μου πάρει το σώμα.

Σήμερα, μετά από άλλες 3 παρόμοιες εμπειρίες, πιστεύω ότι επρόκειτο για αστρική προβολή. Το κακό είναι ότι οι επόμενες εμπειρίες μου συνοδεύονταν από μια creepy ατμόσφαιρα με πιο έντονο οπτικό υλικό, τις οποίες κάθε φορά που ανακαλώ στο μυαλό μου, δυσκολεύομαι να κοιμηθώ.

Και η ερώτησή μου είναι: Κατά τη διάρκεια μιας αστρικής προβολής, μεταφερόμαστε σε κάτι παράλληλο με την πραγματικότητα μας και αν ναι, υπάρχει περίπτωση να μη γυρίσουμε πίσω;
Πηγη: https://www.facebook.com/pages/Tromaktikes-istories/166051860091240?ref=stream  

Ετικέτες

1 σχόλια:

Τη 31 Ιανουαρίου 2013 στις 8:31 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Mitsakos είπε...

Στην ουσία βρίσκεσαι σε ένα άλλο μέρος. Την αστρικη πλάνη. Αν έχεις αδύναμη θέληση είναι πολύ μεγάλη η πιθανότητα να μην γυρίσεις. Πολλοί0πιστεύουν ότι όσοι νέοι βρίσκονται σε κόμμα, είναι αυτοί που δεν μπορούν να επιστρέψουν στο σώμα τους μετά από μια προβολή.

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα