Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012

Tromaktikes Istories : 4

Λοιπόν… όλοι μας έχουμε φτιάξει μια δικιά μας ιστορία με τν φαντασία μας. Όταν ήμουν μικρή έβλεπα πως ήμουν ένας δαίμονας και ένας άγγελος μαζί, σε ένα σώμα.! Έβλεπα τρελά και ‘άκυρα’ πράγματα που δεν είχα πρόβλημα με αυτό.. Μια μέρα όπως όλες τις άλλες πήγα στο σχολείου και κάθισα στο θρανίο με μία φίλη και μου είπε κάτι περίεργα πράγματα … (θέλω να αναφέρω πως όταν έβλεπα πως ήμουν δαίμονας και άγγελος, κυνηγούσα άλλους δαίμονες ) Μου είπε πως με είχε δει πολλές φορές στον ύπνο της να πεθαίνω με τον ίδιο τρόπο.

Ήμασταν για μπάνιο και τρέχει η φίλη να κάνει μια βουτιά από έναν βράχο. Όταν έφτασε στον βράχο πριν βουτήξει είδε μια κύρια με καλυμμένο το πρόσωπό της και που φορούσε μια μαύρη μπλούζα και μια άσπρη φούστα να κάθεται λίγο πιο πέρα. Η φίλη μου δεν έδωσε ιδιαίτερη σημασία και πήδηξε. Πάω λοιπόν και εγώ να βουτήξω και όταν πάω να πέσω γυρνάει αυτή η κυρία και με το που με κοιτάει είχα βρεθεί με το κεφάλι μου σε κάτι βραχάκια της θάλασσας. Έρχεται γρήγορα η φίλη μου και μου φωνάζει είσαι καλά; Γυρνάει και βλέπει να γελάω, πάει να με ακουμπήσει στο κεφάλι και ξαφνικά σπάει στα 2! Παίρνει ότι είχε απομείνει από εμένα και με βγάζει έξω στην στεριά. Τότε με βλέπει αυτή η κυρία και φεύγει. Εκείνη την ώρα ξύπνησε η φίλη και δεν το πίστευε.

Αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση είναι πως αυτό που έβλεπα πως είμαι φορούσα τα ίδια ακριβώς ρούχα… Την επόμενη μέρα αφού είδε η φίλη μου το όνειρο ρώτησε αρκετά άτομα τι ήταν αυτή η κυρία.. Πολλοί λένε πως είναι ή η Παναγία ή κάποιος Δαίμονας. Εσείς τι λέτε;

Επίσης θέλω να πω πως αυτό το έβλεπε κάθε μέρα και με διαφορετικά ‘τοπία’.

Ένα άλλο όνειρο που είχε δει συνέβαινε το εξής:

Καθώς περπατούσε έξω από μια εκκλησία άκουσε κλάματα και φωνές. Μες την περιέργεια μπαίνει μέσα και βλέπει εμένα νεκρή. Τρελαίνεται, δεν ξέρει τι ν κάνει, τι να πει, μέχρι που ξαφνικά όλοι σταμάτησαν, πέσανε στα γόνατα και φώναζαν :ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΜΕΤΕΝΣΑΡΚΩΣΗ! Ο ΜΕΓΑΛΕ ΔΑΙΜΟΝΑ. Και τότε βλέπει η φίλη μου να σηκώνομαι με κέρατα στο κεφάλι. Αρχίζει τρέχει να βρει την έξοδο αλλά ο διάδρομος είχε γίνει ατελείωτος. Σταματάει, γυρνάει πίσω και βλέπει τον δαίμονα να την πιάνει από την μπλούζα και να την σηκώνει ψιλά! Και εκείνη την ώρα πετάχτηκε από το κρεβάτι της… Όταν τελείωσε την αφήγηση της και αυτό το όνειρο μου είπε: Για πάρτι χθες ήπια 8 λίτρα νερό.
Πηγη: https://www.facebook.com/pages/Tromaktikes-istories/166051860091240?ref=stream  

Ετικέτες

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα