Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

Η γιαγιά και το Ψυχοσάββατο

Πριν μερικά χρόνια είδα ονειρο ότι ήμουν στο σχολείο στο διάλειμμα και είχα στην τσάντα μου, μέσα σε αλουμινόχαρτο τα κόκκαλα της γιαγιάς μου, η οποία έχει πεθάνει πρίν τριάντα χρόνια, όταν ήμουν δύο χρονών και ελάχιστα την θυμάμαι!

Τα είχα πάρει μαζί μου γιατί ήθελα να τα δείξω στις συμμαθήτριές μου, τα ακουμπάω λοιπόν πάνω στο θρανίο, μαζεύονται όλες από πάνω μου, ανοίγω το πακέτο και τα επιδεικνύω!

Το λέω στη μαμά μου την άλλη μέρα και η απάντησή της ήταν η εξής:

" Δεν ξέρω αν έχει καμιά σχέση το όνειρο που είδες, αλλά ο πατέρας σου μου ζήτησε μετά από πολλά χρόνια να φτιάξω ένα πρόσφορο και να το πάω στην εκκλησία το ψυχοσάββατο... δεν το έκανα γιατί το ξέχασα.."

Λέτε να ήταν σύμπτωση;; Γειά σας και ασφάλεια στα όνειρά σας.
Τζένη
Πηγή: http://hauntededem.site90.net/old/

Δείτε όλες της Τρομακτικές μας Ιστορίες στον Κατάλογος Ιστοριών

Ετικέτες ,

1 σχόλια:

Τη 24 Αυγούστου 2015 στις 2:50 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

!!!!!!!!!KAUOYLO TROMAKTIKO AN KAI MPORI ONTOS NA EITAN SHMTOSH

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα