Τετάρτη 4 Μαΐου 2011

Βράδυ Ψυχοσάββατο

Μια TOP Ιστορία την λάτρεψα! Τα συγχαρητήρια μου στη Marzaki Cullen από το http://thetwilightsaga.forumgreek.com/

Αυτό έγινε πέρσι, σε ένα πάρτι. Όσα έγιναν στο σπίτι μου είναι αλήθεια. Όσα έγιναν στο σπιτι της κοπελας που εκανε το παρτυ δεν ξερω αν ειναι...

Πέρσι η Έλενα (η φίλη μου) έκανε πάρτι για τις απόκριες. Εγώ δεν μπορούσα να πάω γιατί ήμουν άρρωστη(να πάρει..). Εκείνη την μέρα ήταν Σάββατο, και για την ακρίβεια Ψυχοσάββατο... Έχετε ακούσει φαντάζομαι τι λένε για το Ψυχοσάββατο- ότι βγαίνουν οι ψυχές των νεκρών και τέτοια...

Όταν ήταν στο πάρτι, τα παιδιά είχαν πάρει έμενα τηλέφωνο για να μου πουν περαστικά και μιλούσαμε. Είχε πάει 11 το βράδυ και φύσαγε πάρα πολύ! Η Έλενα και τα παιδιά εκείνη την ώρα έλεγαν τρομακτικές ιστορίες. Ξαφνικά ένας από την παρέα ανέφερε ότι είναι ψυχοσάββατο. Εκείνη την ώρα άκουσα μια στριγκλιά και τα φωτά και το τηλέφωνο έκλεισαν.

Ο αέρας φύσαγε πιο δυνατά και άκουσα την πόρτα να ανοιγοκλείνει, και κάτι να σέρνεται στο πάτωμα. Αυτό συνεχίστηκε για μια ώρα.. Όταν πήγε 00:01 τα πάντα σταμάτησαν, τα φωτά άναψαν και το τηλέφωνο άνοιξε..

Την επόμενη μέρα πήρα την Έλενα τηλέφωνο και την ρώτησα τι συνέβη. Μου είπε ότι άκουσαν μια στριγκλιά, έκλεισαν τα φωτά και είδαν σκιές στο παράθυρο.. Και στις 00:01 όλα έγιναν φυσιολογικά...

Ήταν Κυριακή...

Μέτα δεν κοιμόμουν τα βράδια για μια βδομάδα...
Και ακόμα και σήμερα, όταν είναι ψυχοσάββατο ακούω τον αέρα να φυσάει και δεν κοιμάμαι από τον φόβο μου!!!

Ετικέτες ,

7 σχόλια:

Τη 4 Μαΐου 2011 στις 1:19 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

ΤΕΛΕΙΟ Μ' ΑΡΕΣΕΙΙ!

 
Τη 4 Μαΐου 2011 στις 3:27 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Lord Ellanor είπε...

από τα καλύτερα αυτό και το "δεν γλύφει μόνο ο σκύλος"

 
Τη 7 Ιουνίου 2012 στις 11:56 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

super

 
Τη 4 Μαρτίου 2013 στις 5:28 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

πραγματι ειναι πολυ καλη ιστορια

 
Τη 14 Μαρτίου 2013 στις 6:59 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Ego pote dn exo paratirisei kt tetio k eutuxos dld gt fetos to psyxosabbato epese sta genethlia m

 
Τη 7 Αυγούστου 2013 στις 6:55 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Klo

 
Τη 16 Φεβρουαρίου 2015 στις 8:10 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

δεν μου αρεσε καθολου,χαλια μιλαμε

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα