Κυριακή 3 Απριλίου 2011

Νεράιδες στην Εύβοια

Πριν κάποια χρονιά στο ποτάμι ενός χωρίου στην Εύβοια πηγαίναν νεράιδες τα βράδια και γελούσαν, χαιρόντουσαν, κάποιος που περνούσε από εκεί άκουσε τις φωνές και κρύφτηκε για να δει τι συμβαίνει τότε τις είδε και συγκεκριμένα έπεσε το βλέμμα του σε μια νεράιδα η οποία ήταν πολύ όμορφη. έφυγε άλλα την σκεφτόταν συνεχεία και θυμήθηκε ότι για να γίνει δίκη του έπρεπε να της πάρει το μαντίλι. το επόμενο βραδύ χωρίς να φοβηθεί πήγε ξανά στο ποτάμι και χωρίς δεύτερη σκέψη την πλησιάζει της αρπάζει το μαντίλι και τότε αυτί έμεινε κοντά του, την παντρεύτηκε έκαναν δυο παιδιά ,το μαντίλι της δεν κατάφερε πότε να το πάρει και έμαθαν όλοι στο χωρίο ότι είναι νεράιδα. Αυτή υπάρχει ακόμα και ζει σ’ αυτό το χωρίο και πραγματικά από αυτά που μου έχουν πει είναι πολύ όμορφη και ζει την ζωή της όπως όλοι εμείς.

από
Vivian Dark
Πηγή: http://spookystories.forumup.gr/viewtopic.php?t=654&mforum=spookystories

Ετικέτες , ,

11 σχόλια:

Τη 29 Ιανουαρίου 2012 στις 10:45 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

απο αυτο το χωριο καταγετε και η μητερα μου

 
Τη 18 Απριλίου 2012 στις 3:25 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

super me aresoyn poli oi neraides kai dn amfisvitw oti ayti i istoria einai 4eytiki

 
Τη 7 Ιουνίου 2012 στις 6:22 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

to exw 3anakousei ayto....

 
Τη 30 Ιουνίου 2012 στις 6:13 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

ποιο χωριο ρε παιδια? και εγω απο εβοια ειμαι και γι'αυτο ρωταω

 
Τη 4 Σεπτεμβρίου 2012 στις 12:36 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

kria vrisi einai file mou...apo ekei eimai

 
Τη 25 Μαΐου 2013 στις 6:45 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

μου την εχουν πει και εμεναα.ειμαι απο χωριο σε κοντινη περιοχη αλλα αυτη την ιστορια την ξερω λιγοο διαφορετικη,δηλαδη αυτος της εδωσε το μαντιλι πισω και τον εγκατελειψε.επισης απο το δικο μου χωριο παλια καποιος ειχε συναντησει νεραιδες και αυτες τον ξυλοκοπησαν μεχρι που στο τελος αυτος αρρωστηκε και πεθανε..

 
Τη 8 Οκτωβρίου 2013 στις 5:45 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Για πιο χωριό αναφέρεται;

 
Τη 15 Μαρτίου 2014 στις 1:44 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

και εγω φιλε μου απο Ιστιαια ειμαι

 
Τη 26 Ιουλίου 2014 στις 3:24 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

autos po0 phre to mantili htan o pro-propappous m edw k kt gennies koubentiazete auto .... to 8ema einai pws h pro-progiagia mou pou htan neraida brhke to mantilh k efuge alla erxotan spiti k frontize ta paidia ths apo oso 3erw meta thn 3ana brhke phre to mantili k to ekapse k etsi egine skoni ekeinh :/ dn zei pia ...

 
Τη 29 Ιουλίου 2014 στις 11:13 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Einai tromaktiko auto?

 
Τη 25 Φεβρουαρίου 2015 στις 5:08 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Τζούλια είπε...

ενταξει ρε φιλε αμα δεν σου αρεσει τοτε μην την διαβαζεις μπορει ο αλλος να γραψει οτι θελει ακομα και για τι ποιος κερδισε το πρωταθλημα

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα