Κυριακή 3 Απριλίου 2011

Η Φλογερά του Βοσκού

Ήταν κάποτε ένας βοσκός σε κάποιο χωριό στην Μακεδονία ο οποίος είχε ζώα όπου τα έβγαζε κάθε μέρα να βοσκήσουν πάνω στο βουνό. Ξεκινούσε το πρωί και γυρνούσε αργά το βράδυ. Αυτός ο βοσκός είχε και ένα αγόρι το οποίο ήταν μοναχοπαίδι. Έφτασε λιπών η μέρα που ο πατέρας του του είπε πως είναι πια σε ηλικία που πρέπει να δουλέψει και θα έπρεπε αφού δεν μπορούσε να βρει δουλειά πουθενά να αναλάβει τα ζώα. Ξεκίνησε λοιπών να πηγαίνει κάθε πρωί και γυρνούσε αργά το βράδυ. Μια μέρα λοιπών γύρισε στο σπίτι αργά το βράδυ και δεν μπορούσε να μιλήσει τραύλιζε υπερβολικά, οι γονείς του των ρωτούσαν τι έπαθε αλλά αυτός δεν έδινε σημασία το μόνο που κοιτούσε ήταν η φλογέρα που είχε στα χέρια του.

Συνέχισαν να περνάνε οι μέρες και το παιδί δεν γινόταν καλά, αποφάσισε λοιπών ο πατέρας του να πάει να δει τι μπορεί να συμβαίνει όταν αυτό που είδε τον συγκλόνισε. Ο γιος του έπαιζε με την φλογέρα και γύρο του χόρευαν παράξενα πλάσματα γύρο στο ένα μέτρο το οποία φορούσαν νυχτικιά, τρόμαξε ο πατέρας του και γύρισε στο σπίτι οπού τον περίμενέ.

Όταν γύρισε το παιδί αργά την νύχτα ο πατέρας του ζήτησε να του εξηγήσει τη συμβαίνει, άλλα το παιδί το μόνο που έκανε ήταν να κοιτάει την φλογέρα. Τότε ο πατέρας νευρίασε και πήρε την φλογερά από τα χέρια του και την έσπασε, τότε το παιδί μπόρεσε και μίλησε καθαρά "δεν έπρεπε να το κάνεις αυτό.. θα τις θυμώσεις" και σωριάστηκε κάτω νεκρός. Ο ιατροδικαστής είπε πως είχε σπασμένη σπονδυλική στήλη και συγκεκριμένα ήταν θρύψαλα.

Φήμες θέλουν το παιδί να παίζει με την φλογέρα για να διασκεδάσει τις νεράιδες ακόμα στο βουνό που βοσκούσε τα ζώα...


από loykas
Πηγή:http://spookystories.forumup.gr/viewtopic.php?t=654&mforum=spookystories

Ετικέτες , ,

7 σχόλια:

Τη 19 Μαΐου 2012 στις 12:08 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

ΝΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΧΕΣΤΗΚΑ ΕΠΑΝΩ ΜΟΥ!ΝΑ ΜΟΥ ΠΑΡΕΤΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΣΩΒΡΑΚΟ

 
Τη 7 Ιουνίου 2012 στις 6:28 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

δν χρειαζεται να πω οτι μου σηκωθηκε η τριχα!!!!

 
Τη 30 Ιουνίου 2012 στις 6:09 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

ρε σεις σιγα το τρομακτικο νεραϊδες και φλογερες ακογα ποιο τρομακτικες ιστοριες στα 5 μου

 
Τη 9 Αυγούστου 2012 στις 2:38 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Salvamin είπε...

Εμένα μου σηκώθηκε κάτι άλλο ανάμεσα στα πόδια.

 
Τη 9 Αυγούστου 2012 στις 2:40 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Salvamin είπε...

Εμένα μου σηκώθηκε κάτι άλλο ανάμεσα στα πόδια.

 
Τη 11 Οκτωβρίου 2014 στις 9:24 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

haha

 
Τη 13 Φεβρουαρίου 2015 στις 7:42 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

φιλε αυτό που ειπες ηταν μαλακια ακου εκει μου σηκωθηκε κατι άλλο αναμεσα στα ποδια

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα